Онлайн панаир Работодатели с големи сърца в Световната седмица на предприемачеството
Пандемията COVID 19 задълбочи още повече необходимостта от развитие на дигиталния маркетинг. Прекъсването на „нормалния“ бизнес процес даде възможност на компаниите да разберат ключовата роля на е-маркетинг, отговорен за технологичното развитие на един надежден и добре работещ бизнес, разпознаваем в дигиталното пространство, но не само това. Все повече компании ориентират своята дейност към дигитализация, тъй като интернет пространството предлага евтин и изключително бърз метод за комуникация и извършване на продажби.
Всички ние, като потребители, вече все по-често предпочитаме да пазаруваме или използваме услуги от комфорта на дома си, пред компютъра, тъй като така пестим време, усилия, а често и средства. Дигиталните устройства са част от ежедневието на почти всички потребители. А това е така, защото тези устройства задоволяват конкретни нужди на потребителите - дали има промоция на техника, кога е отворен даден магазин и т.н., или да намерят препоръчан ресторант в нов град и т.н.
В бъдеще ще се търсят отговори на задоволяване на нуждите на потребителите в този все по-дигитален свят.
В навечерието на Световната седмица на предприемачеството се проведе „Онлайн панаир Работодатели с големи сърца”. Виртуалното събитие се проведе в периода 11-18 ноември 2020 г. и представи продукцията на малки предприятия, които успешно съчетават бизнес и социална кауза, осигурявайки работни места и възможност за професионална и творческа изява на уязвими групи.
В онлайн изложението със собствени щандове се включиха производители на био козметични продукти и добавки, спално бельо, носии и бродерии, мъжка и дамска конфекция, градинска мебел и изделия за бита, почистващи препарати. Сред изложителите бяха и туристически агенции, компании за посредничество между работодатели и търсещи работа хора с увреждания, както и за дентални услуги и продукти, озеленяване, печатарски услуги, консултиране и проектиране на електрически инсталации и централи от възобновяеми енергийни източници, солни стаи за деца и възрастни, обществена пералня, рекламни агенции.
По този начин участниците – социални предприемачи, бяха подкрепени да бъдат по-успешни, да тестват продукти и услуги, да създават и дистрибутират дигитално съдържание, бяха промотирани с присъствие в социалните мрежи и медии. На платформата на Балканския онлайн панаир, на дигиталните щандове на изложителите беше публикувана информация за тяхната дейност, публикуваха се интересни и любопитни материали. От друга страна бяха промотирани на тясно таргетирани платени над 50 реклами през три канала - Facebook, Messenger, Instagram. Съдържанието на постовете е с насърчаващи продажбите промоционални оферти и послания. Присъствието в социалните мрежи е един от инструментите от стратегията за онлайн присъствие на предприятията.
Достигнати бяха над 150 000 потребители от бизнеса и крайни клиенти.
Онлайн панаирът Работодатели с големи сърца се реализира благодарение на финансирането на три активни страни – самите участници в панаира - социални предприемачи, НФРИ и Балканския онлайн панаир. Всички те заедно реализираха онлайн панаирът за промотиране на дейността по отношение на продажбите и привличане на нови клиенти, развиване на марковата идентичност, разпознаваемост и авторитет на социалните предприемачи в онлайн пространството.
Съобщения
2024-07-15
BG16RFPR001-1.004 - Подкрепа за семейните предприятия, предприятията от творческите индустрии и занаятите
2024-07-15