Онлайн панаир Работодатели с големи сърца в Световната седмица на предприемачеството

Фотография

Пандемията COVID 19 задълбочи още повече необходимостта от развитие на дигиталния маркетинг. Прекъсването на „нормалния“ бизнес процес даде възможност на компаниите да разберат ключовата роля на е-маркетинг, отговорен за технологичното развитие на един надежден и добре работещ бизнес, разпознаваем в дигиталното пространство, но не само това. Все повече компании ориентират своята дейност към дигитализация, тъй като интернет пространството предлага евтин и изключително бърз метод за комуникация и извършване на продажби. 

Всички ние, като потребители, вече все по-често предпочитаме да пазаруваме или използваме услуги от комфорта на дома си, пред компютъра, тъй като така пестим време, усилия, а често и средства. Дигиталните устройства са част от ежедневието на почти всички потребители. А това е така, защото тези устройства задоволяват конкретни нужди на потребителите - дали има промоция на техника, кога е отворен даден магазин и т.н., или да намерят препоръчан ресторант в нов град и т.н.
В бъдеще ще се търсят отговори на задоволяване на нуждите на потребителите в този все по-дигитален свят.

В навечерието на Световната седмица на предприемачеството се проведе „Онлайн панаир Работодатели с големи сърца”. Виртуалното събитие се проведе в периода 11-18 ноември 2020 г. и представи продукцията на малки предприятия, които успешно съчетават бизнес и социална кауза, осигурявайки работни места и възможност за професионална и творческа изява на уязвими групи.

В онлайн изложението със собствени щандове се включиха производители на био козметични продукти и добавки, спално бельо, носии и бродерии, мъжка и дамска конфекция, градинска мебел и изделия за бита, почистващи препарати. Сред изложителите бяха и туристически агенции, компании за посредничество между работодатели и търсещи работа хора с увреждания, както и за дентални услуги и продукти, озеленяване, печатарски услуги, консултиране и проектиране на електрически инсталации и централи от възобновяеми енергийни източници, солни стаи за деца и възрастни, обществена пералня, рекламни агенции.

По този начин участниците – социални предприемачи, бяха подкрепени да бъдат по-успешни, да тестват продукти и услуги, да създават и дистрибутират дигитално съдържание, бяха промотирани с присъствие в социалните мрежи и медии. На платформата на Балканския онлайн панаир,  на дигиталните щандове на изложителите беше публикувана информация за тяхната дейност, публикуваха се интересни и любопитни материали. От друга страна бяха промотирани на тясно таргетирани платени над 50 реклами през три канала - Facebook, Messenger, Instagram. Съдържанието на постовете е с насърчаващи продажбите промоционални оферти и послания. Присъствието в социалните мрежи е един от инструментите от стратегията за онлайн присъствие на предприятията.

Достигнати бяха над 150 000 потребители от бизнеса и крайни клиенти.

Онлайн панаирът Работодатели с големи сърца се реализира благодарение на финансирането на три активни страни – самите участници в панаира - социални предприемачи, НФРИ и Балканския онлайн панаир. Всички те заедно реализираха онлайн панаирът за промотиране на дейността по отношение на продажбите и привличане на нови клиенти, развиване на марковата идентичност, разпознаваемост и авторитет на социалните предприемачи в онлайн пространството.